Follow @thailandgekclub

Volg de populaire inhoud van de Thailand Gek Club

De trending onderwerpen

Wat Ta Khian Floating Market en tempel in Nonthaburi
De tempel heeft een kelder waar gelovigen door de mond van een tijger binnenkomen en met de klok mee in cirkel ronddraaien, terwijl ze respect hebben voor verschillende heiligdommen.  Er is een...

We namen een kijkje bij de drijvende markt bij Hua Hin, Sam Phan Nam. Er is er nog maar 1 want "Hua Hin Floating market" is al een tijdje geleden verdwenen. De drijvende markt omvat een groot...

Klong Toey Markt is de grootste vers-markt in Bangkok, ik ging er met de metro heen. Heerlijk slenteren en mijn ogen goed de kost geven. En opletten dat ik niet door plassen water loop, het...

Moe van de tempeltours? Laat je rijden door de oude stad met paard en wagen. Wiang Kum Kam vlakbij Chiang Mai raakte in vergetelheid tot hij in 1984 weer bekend werd door opgravingen. Wiang Kum Kam...

1. Horse Temple (Wat Kun Kha Ma) วัดควรค่าม้า Ze stonden op mijn To Do List om te bezoeken per fiets, ik ben blij ze nu gezien te hebben, Wat Kun Kha Ma , de paardentempel, ligt op korte afstand...
Lees meer →

trending onderwerpen

Ayutthaya Floating Market voldaan tonen
We Gingen for 1 nachtje met de trein van Bangkok naar Ayuthaya where we in Een guesthouse Sliepen. Prior to we Weer terug Gingen naar BKK bezochten we de drijvende markt hier voorgerecht 200 bad. Er was ...

Om 08.30 uur kwamen we aan op de Bang Nam Phueng, wat Kan Worden vertaald als "stad van Honing". De Oorsprong van de naam dateert van honderden Jaren geleden, Toen honen gemakkelijk in this Gebied ...

De wekker Liep OM 6 uur af, gaan we OM 7 uur de Deur uit. We namen bus 514 for an lange rit naar de drijvende markt. Na Het uitstappen wees Wilma mij op leuke brommers voldaan Een Soort zijspan (ik ...

Na Een heerlijk Ontbijt Gingen we Weer Vroeg op pad. We namen bus 73 OM 8.15 en de Hele bus Moest eruit na Een half uur OM de achter ons rijdende 73 te Nemen en Opnieuw betalen 2 x 19 bad, DUS ook ...
Lees meer →

Ontmoette Een Golfkar Rijden in Muang Boran "De Oude Stad"
  Een Golfkar Rijden in Muang Boran "De Oude Stad"
We Waren zelfs na 9 uur bij de ingang, Het park was net geopend. En Stond wel Een groep russen in de startblokken. We Betaalde entree en huurde Een Golfkar. Je internationale rijbewijs Houden ZE tot je ...